Friday, January 22, 2010

Lelong-lelong!!

Aku ani surfing wah, online!!! bukan yg pakai surfboard atu :p Then E-bay kinda inspired me so aku decided untuk make my own E-bay sini but kinda different sikit. Ani sini main lelong starting as low as $5 haha ;)


1st) Extinsin Separuh Mitar, 3 ways. Awal-awal satu ganya baik, skali ku antak-antak smua tia baik ;) Warna Pihink yaw, rugged jua tu. Doesn't it reminds you of pink panther? ;D

Top view


Angle lebih Cantique~

So apa macam? ada dah extension? So if cmatu jangan beranti, ada lagi barang lawa d bawah ;)


aaahh~ kalau extension nada problem maybe battery kali? So to all acer users, i'm giving kamu tawaran yang nada dmana-mana. Ni nah battery ah, baik masih :D MANTAP (Y)

ada niat?

jangantah malu-malu nah ;p


contact saja me hehe~

nyasal karang~ battery wah tu. Aku pun mau tu gnya aku ada policy sendiri yang menghalang aku untuk memilikinya ;( Untung tah kamu tu, baie-baie!


Battery masih baik? Ok ok aku nada memaksa, if battery kamu masih baik aku rasa charger kamu kali yang rusak ani? Lurus? :D

So tuan-tuan dan puan-puan, jangan bersegan-segan betapuk belakang tiang atu, nampak jua ku kali ah ;p So sini aku ada jua, eyh kasar eyh! i mean so sini me ada jua sell charger. Kalau ada battery but nada charger pedah jua tu ;p

So stakat charger yang ada untuk mac ganya baru~
bisai sikit chargernya ani, kurang makai karan :D


wah! panjang lagi tu~ inda kita picaya? banaa, dari sini sampai kesana ni. Walau tah biskita di belait sampai jua masih ni charger ah asalkan ada kuniksin.

kalau ada kuniksin buka saja websitenya ani, nah! sampai kan charger atu ke kb huahuahuahua!


Ok kita beralih sadikit dari tiknologi atu, so sini bisperamba terjumpa buku arah boot kereta beta, since jadi periasan saja so me ambil kesempatan lah untuk lelong sini ;D

Bagus ni buku ah~ Ada jawapan dbalakang me buatkan so sanang jua you merefer nanti if membali :D

Me boleh bagi lapis as a special offer ;)


Don't worry~ liat taunnya, 2009 kan. 2010? balum ada so maybe nama you if you mau bali~


If biskita bought the book atas paksa jua jalan ke skulah kan tu. Sakit batis ah? Inda apa jua, kami ada menjual kasut nyaman di pakai di kaki bukan di tangan :D Jenamanya CARTINO

Bangga saya ni anglenya hantap ah (Y)


Harum lakat, do not the worry. Sudah me suruh ucing me si marvel mencium, tidur ganya ea lakat sampai masani.


Grip? jangan watiw jua~ Babunga lakat tapaknya ;)


Final item, extinsin. Ani balum plang lagi djual ni pasal masih dalam plastik sama barang ani bukan yang aku temui ampai-ampai macam barang-barang tertera d atas =D


I just wanna say thank you to these people for supporting me to do it
  • Sofian
  • Azlan
  • Najwan
  • Ayyub
  • Wilson
  • Joules
  • Jon

No comments: