Thursday, January 15, 2009

Alang-Alang Makan Belalang

alang-alang jua kan aku update blog ani, so for my second post, i would like to talk about match lawan villareds antaie.

the final scoreboard shows 0-0 (taie, nada ada scoreboard.) so, ertinya draw la tu. it was okay, walaupun boring.both teams had their chances, but was wasted. pfft. apakan. mcm si taie ckp english.

chances yang paling wasted is masa 2nd half last minute, inda pulang last banar, masa ku passed perfectly to unmarked akil, he blasted the ball straight to the goalkeeper, just so you know, ia dalam petak-D masa ya blast atu,(kira dakat la tu) so yeahh. aku (si bahrin) was quite dissapointing jua la, my poor first touch let me down, mcm si haziq shrek punya first touch ta pulang, huhu. :S si grul was okay, he worked hard, full of energy running up and down the field, ganya ambitious, yatahh. :D alip, mcm gagar la sikit, aku takut masa ya one-on-one sama bisdia, pasal mcm malas kan move usulnya, nasib jua ia punya decision tadi atu precise. akil, not up to standard, work rate was low masa first half, since ia striker, i told him jua sudah to dangani defenders pasal stamina nya lagi kuat dari aku while aku jadi target-man ala dimitar berbatov la tu. last last aku yang TERPAKSA help our defender a BIT since ia tidur besanang linang di atas, huhu. si indun, inda banyak dibuatnya tadi, kurik idung ganya tadi ku nampak betapuk arah goal post ah takutnya urang meliat, astee. :D

villareds yang main tadi : mubin silva, iqbal alonso, best goalkeeper in z.i, muaz, and antah. :D

ppb yang main tadi : bahrin si cute, grul walcott, akil ballack, alip womanizer, indun palui. hahahaha nada wa indun. :P

atu saja, sorry for text errors. :)

No comments: