Friday, February 6, 2009

Another Match, Another Day

btw, first of all, i would like to send a message to 'PPBouta and PPBullshit' yg mengacau kami ani. im not bothered pulang yg the fact kamu or kau mengucap kami atu, i mean, bothered pulang, tapi im going to take it as a challange lah, im going to be a better footballer. i mean i'll cuba lah. guys, im ur ppb role model, (:P) ikut aku to ubah ppb ani eh. :) jgnta dilayan banar tu dickhead ah. mikin dilayan mikin tia membalas and then mikin tia panjang. tapi usahakan lah, cari that GIRL. bob, kalau ku dapat udah siapa kau, ku kuluk2 tu mua mu ah sampai kumuh, inda ku kira kau body builder harun's gym kah atau siapa, sedia2 saja lah, i mean it.

nah back to my topic, i wanna talk about this sunday. since tani inda dapat main today due to some kids already pakai the padang, i told alip to book padang on sunday lah, the surat udah hantar, u guys suppose to dapat the pass untuk masuk ms isuk. amil arah si alip, or si alip bawa semua on sunday saja kah. inda ku tau eh, pikirkan tah kamu since aku inda jua di ms lagi. further info will be written dibawah ini :

tampat ; ms, padang futsal lah, inda kan di kolam kantin, jgn lului. huhu.
masa ; pukul 2 START MAIN. please. sampai pukul 4 but pukul 5 balik pun inda apa tu. or pukul 5.30 kah. pukul 7 pun dapat yg banarnya, pikir saja kamu karang.
jersey ; tanya team mate kamu lah, since nada urang lain kan dilawan, aku mau pakai PPB DAMAL. udah jua ku bagitau since thursday. so dear damalians : please pakai MERAH. rindu ku kan main sama kamu ah.
bah cemani saja, aku saja menantukan kamu pakai baju apa.

DAMAL ; MERAH.
KARING ; PPB WHITE. PPB PUTIH. :)
BASAH ; PPB BIRU.
BAKU ; KUNING.

so i hope kamu inda babal and nada confusion nanti. :) ikut tah arahan kalau rasa kan berubah. (: bukannya aku kan mcm ssi-taie eh kan nyuruh2 kamu. but its for our own good. heee~

guys, aku kan attach another announcement ni, im requesting a team meeting. pasal ada tah tu. so kalau kamu mau berubah, kumpul arahku and gtau aku yg kamu sedia mendangar then shup up, aku saja cakap unless aku suruh kamu cakap. kalau kamu masih inda mau berubah kan buktikan si PPBouta is wrong, sambung tah capi2, buat saja mcm biasa okay? sanang tu saja. bukannya ku kan bekasar ni, sorry kalau kamu tesinggung apa.

bah i think thats it, kalau kan tanya something kah, tanya aku or alip, msg aku lah. thanks for sanggup baca post ku ani dari awal sampai abis. i appreciate it.

ps-sorry for any text errors. and to PPBouta ; alum kau lapas ni walaupun aku inda di ms lagi, belatih tah kau dulu kan kana antam. bah enjoy ur last days before aku jumpa kau, pasal kalau ku jumpa kau, mati lah kau ni. :)

No comments: