Friday, February 6, 2009

Role Model Results

So bahrin has 17 voters.

The possible reasons why ia kana voted paling banyak.
  • ia pindah dari ms. so ramai urang kesian kan kedia so ia kana voted lah.
  • c alif voted ia balik2 pasal ia felt sorry pasal c bahrin. baca saja post c alif ah.
  • c alif suka c bahrin as a brother. family first. iatah ia voted c bahrin balik2.
  • c bahrin yang recently posted arah blog ani lately. iatah ramai urang sukakan kedia.
  • ramai orang benci c bahrin. iatah ia voted c bahrin supaya macam c bahrin atu perasan ramai urang suka ia.
  • bahrin namanya starts with a 'b'. iatah bleh fit in arah ppb. macam PPBouta tapi ani PPBahrin.
And Indun has 12 voters.

The possible reasons why ia kana voted paling kedua banyak.

  • indun kaliah. gila wah tu.
  • indun starts with a I.
  • nama sebenarnya zahir. ada "z" wah tu.
  • the only indonesian player in ppb. peter pan indonesian jua kaliah. semua tentang kita wah tu.
  • projek pop pun dari indonesia jua wah. bukan superstar wah tu.
Finally Joules has 7 voters.

Possible reasons..

  • eh nama ku wah tu dudes. rugged.
  • aku yang membuat poll atu. tantulah kana voted aku ani.
  • aku voted aku sendiri sekali ganya. yang the other six voters atu tantu macam saja2 kali voted aku.
  • c alif inda voted aku. iatah 6 ganya atu.
so yang nominees lain atu malas ku kan menggomen.

banyak wah tu.

btw, bahrin no offence ah.

aku main2 saja bah.

for fun bah.

ish.

apakan.

and alif, no offence jua.

indun jua.

and yang lain jua.

astee, terasa pulang c jon.

apakan.

xoxo

from

ppb5

No comments: