Saturday, February 7, 2009

sighh

this is one of those days that yang aku nda tau what i'm supposed to feel man. a lot has happened today. and smua orang cakap chill la apa la. udah plang chill sikit ku ni. but seriously kalau kamu kan cakap 'jangantah ambil ke hati' sorry la. that .. i cannot fucking do. seriously.

i expect what PPBouta said atu from other ppl yang luar ppb plang, but what the f? this coming from my own ex-captain. buduh jua tu. aku tanya kau, when have i ever ignored apa kau cakap? whatever you wanted to say to me aku dangar jua gnya. aku terima. so why the hell kau buat cemani? tell me. jangantah kan cakap "aku kan mengubah kamu" FUCK. that is not a FUCKING reason. if thats the reason you are still going with, then i suggest that you just diam tah dulu. baik tah pikirkan dulu apa reason mu atu.

kau banci kami kah? prasanku inda jua buruk banar kami ani kan kau ucap cmatu atu. pikirkan wah eh. ani akibatnya when kau mmbuat dulu sebelum mikir. yatah mmbari banci ni. and again, think back wah eh. masa kami serious match, as in serious brabis, ada kah kami inda serious? serious jua kan? lagipun kami ani alum lagi expert prasan ku kan kau comment brabis ani. luan jua. chill sikit bah eh kan comment ani. tapi manada kau ah.

apa yang kau comment? muka? badan? ahhhhhh, tau kau besilap konon. that does not make a fucking difference. and ani barutah kan minta maaf. dapan mua wah kan minta maaf ani. ada jua peluang mu minta maaf sebelum kau balik. mana? ani macam nada saja. macam orang inda bedusa kau atu bejalan eh balik ke kereta ah. bakal saja ada orang menahan kami bah kn aga kamu ah. and lagipun buduh eh, LIMA tahun. LIMAAAAAAA tahun wah. yatah sebab aku nda sampai tangan tadi. sal aku BEPIKIR DULU WAH sebelum aku MEMBUAT ATU. ah mati eh.

some ppl might say 'jangan ambil ke hati yen'. well, tooo fucking late. banyak wah silap dorang atu. awu baie kan? 'firstly aku mau tell u guys yang inda ku menyasal buat cematu lah'.

inda plang ku suka ni kan mengungkit ani. seriously. tapi kan, kau ani kan .. AHHHHHHHHH bari .. ish. antah eh.

dapan muka wah eh. seriously, cuba kau pikirkan. cikgu mu wah? ada ia cakap "eh buduh kau ani, hitam lagi tu, nda hensem" apa tah kan kau buat tu? kirakan ia mau kau berusaha pandai, ngucap kau buduh. kali bawa2 nya barang nda mengena? inda bari banci kah?

atu inda seteruk ani la. atu cikgu jua gnya. ani wah. KAWAN? inda pandai mengenang budi tah banar eh.

and one more thing, what seems to be the answer to ONE person i.e your bestfren punya problem atu SHOULD NOT be the ONLY answer to the problem to every single person in this team, heck, why not the whole world. ada cara lain wah.

and another thing, the reason bestfren mu ani kana ucap2 arah cbox, bukannya pasal apa. ia sendiri punya silap bah. luan setaie kan kluar team ani. atu kan usaha brapa? 3 tahun. kan dibuang cmatu saja.

the reason aku mmbuat post ani, pasalnya i feel like i dont really wanna look at both of your stupid faces. but who knows, maybe ada kelurusan aku ada mood ku. ada tah ku memaafkan tu. but from the looks of it, tough luck bitches.

kamu yang mulakan ni. so inda ku tau siapa kan abiskn ni.

kan banci2 ani, maritah. i dont mind.


bah peace.






-msi

No comments: