Tuesday, February 3, 2009

goodbye my lover, goodbye my friends~

so guys, this is it. aku kecundang and got kicked out of ms. so yeah, this is goodbye. i think kemaren was my last day in ms, i was quite disappointed pasal inda semua sampat ku jumpaie kemaren. so yeahh~ kan menangis, malas ku jua, takut ku nada dangan menangis karang.. i ended up menangis sorang2 before tidur masariatu.. bukan pulang menangis pasal im leaving ms, pasal kamu lah.

i was quite jelous with our friendly rival, outsyders pasal how they treat their fallen comrades.. durang menangis that day, semua risau kan durang while aku mcm tunggul ganya, yata diam2 ta saja kan, apa buleh buat.

i know pulang im not a good friend for kamu tapi indakan cematu kamu buat arahku.. tapi inda apa lah, bukannya end of the world ni.

so yesterday grul asked me wether aku menyamal or inda, pasal ya cakap nick ku mcm mengucap kamu, ku deny saja, but kalau kan jujur, yes, i was menyamal yang banarnya. i wanna spend my last day di ms with.. antah inda ku tau, pasal kalau ku cakap aku menyamal, lain tia karang dalam ati kamu and i wont be treated the same.

ni kan becerita pasal last saturday ah, i heard some crappy unfriendly things from u guys, mcm si grul yang nyuruh aku menangis ta pulang, masatu rul, dalam ati ku kan cakap "karang kalau ku menangis siapa kan mujuk aku?" but aku diam saja. then si danial lagi, nya, pindah kemana tah kau ni? aku cakap, smsab. then nya, apanah, bah aku saja jadi capten, dalam ati ku apanah, "lain ta pulang dipikirkannya." then last but not least, si alip, aku bawa ya jogg masa saturday afternoon wah, then inda ya mau pasal nya kan belatih marching that patang jua, sekali main2 ku, aku cakap, "eh mana jadi ni belatih, ujan ni karang patang." then nya, apanah, "eh kau diam saja, kau inda jua ikut." apa dalam atiku, "bouta jua banar." idk what will kamu rasa but antah, atu yang buat aku menangis.

jelous brbs ku eh meliat outsyders ah, sanggup lagi bawa kamera apa tu rasa kan but kenangan ah, tani apadaaaa??

sorang jua ganya yang aku teharu dalam ppb ani, i hope u know who u are bro. i hope kau terasa la. ia ganya sorang yang text aku membagi tanda simpati nya. i even heard that ia menangis pasal aku pindah, well idk banar atau inda pulang, tapi rawan ati ku mendangarkan ada jua kawan cematu ah.

so at the end of my day in ms, i was quite content jua pasal some of u guys dtg paluk aku, bukannya kan gay apa ah, nyaman jua ati lah. i would like to thank wafil pasal mulakan memaluk aku. sanggup ya aga aku lagi sekali, rasa kan maluk banar2 ah.

umm, i think yesterday was the last day that planet betamu sebaris jua.. pasal lapas ani inda jua lagi ada peluang kan tani bejumpa lagi kali.

last but not least, i would like to thank kamu semua ppbians for those great years in ms, kamu jua yg mula2 mendapatkan medal pertama ku through z.i cup.. i hope tani punya friendship akan berkekalan la sampai bila2. im not going to quit ppb pulang, so ada la lagi chance kan jumpa apa tu.

aku kan minta maaf to kamu semua pemain ppb manatau aku ada salah dan silap, im not perfect bah, bukti? i got kicked out of ms. manatau ada ku salah cakap apa masa match ka, especially masa ku jadi captain, mulutku andang bising masa main bula, so yeah, i hope kamu paham. i will miss kamu, terutama sekali yang rapat sama aku atu. ada tani jumpa lagi nanti tu.

i think ani 2nd last paragraph ni, aku kan cakap pasal kawan tani si julhelmi, kesian ku arahnya ah, diam2 ganya ya pergi, nada yang greet ia apa, mcm inda bekawan ta pulang, padahal ya got us wah, apakan kamu ani, inda kamu kesian kah, maybe ada di antara kamu ani inda lagi kan jumpa ia ni. walaupun brunei ani damit. sadih ku wah meliat ia ah.

so ani last paragraph ku kali, inda lagi ku tau kan cakap pasal apa, kamu inda jua ingau kan aku. smsab inda dapat terima aku pasal rumah ku bukan dalam zone durang, so im going to smb la, terpaksa, but looking to the bright side, aku dapat mengayau ke ms main bula patang2 kalau kamu mau. tapi alum tau pulang tu wether aku dapat main atau inda. but damn, smb?? abis ta ku ni kana antam. bahh byee guys~ i will miss kamu, especially to my childhood friends pasal dari damit udah wah bekawan, alum lagi ku baligh masa start bekawan atu, siapa nah, ayen, grul, alip, hadi, adul. then to yang rapat sama aku pun jua, i mean for me aku rapat sama durang la, aiman, ayyub, mizan, akil.

BYEEEE~

p.s-sorry for texting errors.

No comments: